viernes, 25 de abril de 2014

023-GAVARDA-BULA DEL PATROCINI DE SANT VICENT FERRER

                                                                                                                            25 - ABRIL - 2014



023- GAVARDA- BULA DEL PATROCINI DE SANT VICENT FERRER.


Amb data 24 d’abril de 2014 vaig rebre un “mail” de Xelo Galbis Escandell , en el que em deia que al Programa de Festes a Sant Vicent Ferrer (que jo no he rebut), que  havia publicat un treball per a comunicar al veïnat, que sorprenenment i buscant informació sobre San Antoni había entropesat amb un document que ni mes ni menys era la “Bula Papal” per la que es declarava “ Patró Canónic” de Gavarda  a Sant Vicent Ferrer.

Aquest treball es digne d’encomiar, el que pasa es que, segurament “per motius presupostàris” no s’ha publicat sencer, i crec que es de Justicia, que públicament algú  reconega  el mèrit de Xelo, i així vaig a fer-ho, mijançant aques mig electònic que constitueix el Blog de “Gavarda Cronista Oficial”, inclós dins de la página web de l’Ajuntament "penjant" el treball complet.

Gràcies Xelo en nom meu i es segur que el Poble de Gavarda està molt satisfet per la teua llavor "que es fer poble".















D



 


Tant l'històriadora com el Pàrroco, em confirmen  que en l'estudi del document base,  es  a dir  la notificació de "la Bula Papal",  per part de Na Xelo Galbis Escandell, sempre ha estat present el actual Rector de Gavarda Mossén Pedro Garcia Garcia.

                                                                    El vostre Cronista